måndag 31 januari 2011

Vi åkte till Jägersro och Voldemort (Tezz) lekte en jävla papparazzi och sa att vi skulle vänja oss, för att våra vakter skulle skydda oss sen när vi väl var tillsammans med tvillingarna.. Jag hade lust att slå in pannbenet på henne.. Som dödsätare ll skrev så skämdes vi att gå med henne där bland fräscha fina människor, då hon luktade och var missanpassad så det bara skrek om det!

När vi var klara så åkte vi då hem och skulle jag och min soulmate skiljas åt för dagen.. Den skräcken jag kände när jag inte ville släppa hennes hand var det värsta jag känt på länge, och jag visste att hon kände detsamma.. 

Tiden gick och en månad så kommer dödsätare ll upp till mig och jag var överlycklig, vi skulle vara tillsammans ensamma finally och gå på gröna lund m.m... Natten innan så fick jag sms från Tezz telefon fast det var från Tom som skrev att han ville träffa mig och fråga vad jag gjorde och jag fick veta mitt smeknamn som Tom hade på mig, "Tingeling", Jag trodde jag skulle svimma för att det var det finaste smeknamnet jag någonsin hört! "han babblade på mig och längtade tills han skulle få träffa mig.. När dödsätare ll kom upp så jämförde vi båda våra sms och vi båda hade fått ungefär samma med några ord olika..

Jag blev sen också informerad om att vi blev inbjudna till tvillingarnas 20 års fest!!!!!! ( OMG!!!!!)

P.S. Therese går upp i samma kläder som hon sover.. Hon går till skolan i dom kläder hon sov i dagen innan och sover med strumpor på.. D.S.

// Dödsätare l

We went to Jägersro and Voldemort (Tezz) played a damn paparazzi and said that we should get used to it, for our guards would protect us then when we were together with the twins .. I wanted to embark on her skull .. As Death Eaters ll wrote I was so ashamed we have to go with her there because there it was fresh, great people, and she smelled and was a misfit, so it just shouting about it! 

When we were done we went home and when me and my soul mate separated for the day .. The horror I felt when I couldn't let her hand go was the worst I've felt in a long time, and I knew she felt the same .. 

Time passed, one month, then Death Eaters ll went up to me and I was overjoyed, we would be alone together and finally go on "Gröna Lund", etc. .. The night before I got a text from Tezz phone though it was from Tom, who wrote that he wanted to meet me and ask me what I did and I got to know my nickname, which Tom had on me, "Tinker Bell", I thought I would pass out because it was the best nickname I've ever heard! "He babbled at me and couldn't wait until he could meet me .. When then Death Eaters'll come up so we compared both our sms and we both had about the same with a few words different ..

And I also was informed that we were invited do the twins 20th birthday!! (O-M-G!!!!)

P.S. Therese goes up in the same clothes that she is sleeping in.. She goes to school with them clothes she slept in the days before and sleep with socks on .. D.S.

Inga kommentarer: