onsdag 26 januari 2011

Jag vet inte hur jag började prata med denna tjejen, det är som tur ett minne blott. Vi hade tillslut pratar några månader och hon utbrister över msn, att hon har skosnöre från Tom och en keps och att hon och en kompis hade fått det när dom vara nere i Tyskland tidigare.. Jag hoppar av lycka och vet inte vart jag ska ta vägen. Jag hade ju inte träffat tjejen och ändå så var jag dum nog att tro på henne, men när man var nyblivet Tokio Hotel fan så trodde man ju på allt.. Hon sa att jag skulle få allt, och jag var mållös.. Tiden gick och jag skulle åka ner för att träffa min nuvarande soulmate, men tyvärr så kunde jag inte stanna hos henne så det fick bli hos denna Tezz.. När jag såg henne på Malmö central så trodde jag att jag skulle tappa hakan.. Ett riktigt fågelbo till hår och tänder gula som kiss, men nej nu ska jag vara snäll.. Hon kramade om mig och jag tillbaka.. Hon bara babblade och jag bad tyst i mitt huvud att "håll käften".. När jag kom till lägenheten så trodde jag att jag skulle svimma.. Ni behöver inte veta mer förutom att den skulle passa perfekt till "Rent Hus" på fyran.. Första natten var det bara Tokio Hotel snack..

Forsättning följer....

// Dödsätare l


I don't know how I started talking to this girl, that's fortunately a thing of the past. We ended up talking a few months and  then she exclaims over msn, that she has shoe lace from Tom and a baseball cap that she and a friend got from him when they went down to Germany earlier .. I'd jump for joy and didn't know where to turn. I had not met the girl and yet I was stupid enough to believe her, but when you were a nweborn Tokio Hotel fan so of course I believed everything .. She told me I was getting everything, and I was speechless .. Time passed and I went down to meet my current soulmate, but unfortunately I could not stay with her so I had to stay with this Tezz .. When I saw her at the Malmö Central, I thought I would drop the chin .. A real bird's nest of hair and teeth yellow like pee, but no, now I'll be nice .. She hugged me and I did it back .. She just talked and I prayed silently in my head to "shut up" .. When I came to the apartment, I thought I would faint .. You don't need to know more than that it would fit perfectly for a "Clean House" show.. The first night was only about TH..

To be continued....


// Death Eater 1

Inga kommentarer: