fredag 28 januari 2011

Sammanfattning av början

Det hela börja med att jag ska träffa en internetkompis som också älskar Tokio Hotel :)
Hon hade med sig en vän som presenterade sig som Tezz. "Om du undrar varför jag är hyper är det för jag har druckit Cola, WIHO".c
Tror dem flesta har hört henne säga det fem minuter efter man träffat henne.
Hon sa att hon hade en tysk släkting och kunde tyska till 80%.
Några månader senare så får hon låna en tee och en keps av mig som hon ska ha till sitt klassfoto då hon ska föreställa Tom -.-

När jag 1½ månad senare får tillbaka kläderna så stinker tröjan och kepsen är skitig, stinker och trådigt. Tack för du tog hand om mina
saker så fint!

Jag hade pratat med henne fåtal gånger på msn då hon helt plötsligt ska få ta med vänner till Berlin för att intervjua Tokio Hotel eftersom
hon har en tysk kompis vars pappa är tv-producent där :S

// Dödsätare ll

(Google translation)
It all starts with me, to meet an Internet friend who also loves Tokio Hotel:)
She brought a friend who introduced herself as Tezz. "If you're wondering why I'm hyper, it is because I've been drinking Coke, WIHO".
I believe all people have heard her say that, five minutes after you met her.
She said she had a German relative, and could speak 80% German.
A few months later she asked if she can borrow a tee and a cap of mine, that she will have at her classpicture in school were she is supposed to be Tom -.-

When I.. 1 ½ months later get back the clothes, the tee stank and the hat was dirty, it stank and was ply. Thank you for taking care of my
things so well!

I had talked to her few times on msn when she suddenly got to bring friends to Berlin to interview Tokio Hotel because
She has a German friend whose father is TV producer there: S

Inga kommentarer: