fredag 28 januari 2011

Jag pratade med min Soulmate samma dag och sa att vi skulle vara ute i någon timme bara, och faktiskt vara tillbaka innan hon hann komma hem till Tezz. Men tyvärr blev det inte så och jag led verkligen med henne, plus att jag hann inte förvarna henne om tattarhemmet.. Jag och Tezz var och handlade med hennes imbecill till farfar och jag trodde jag skulle dö.. Medans vi satt i bilen så började hon babbla på om att Tom verkligen tyckte jag var så snygg, och han väntade så på att få träffa mig (och jag honom tro mig!).

Det tog sen 2 ytterligare långa timmar innan vi kom hem och där satt min vän, jag bara kollade och log på henne och vi båda förstod vad den andra tänkte.

Som sagt så fyllde hennes mamma år och det var världens tattarmänniskor där, hon fyllde ju 34 då men såg ut som 54 då, (som den andra dödsätaren sa) så röker hon 1½ paket på den tiden.. Sen äckelkillar som glodde på oss och vännerna va utav denna värld alltså..

Tom ringde och ville prata med mig, varav jag bara sprang iväg och ville inte prata. Jag var ju inte beredd att prata med honom sådär över telefon och han skulle prata med en stranger :S.. (Något jag nu ångrar att jag inte gjorde).. Detta hände i Juni..

Jag åkte hem och skulle börja övningsköra sen får jag ett samtal i månadsskiftet juni/juli att hennes vän hade dött..

// Dödsätare l



I talked to my Soulmate on the same day and said we would be out for an hour only, and actually be back before she would get home to Tezz. But unfortunately it was not so and I really suffered with her, plus I did not warn her about the "junkiehome" .. Me and Tezz were out shopping with her grandfather who was like an imbecile and I thought I would die .. While we sat in the car she began to babble about that Tom really thought I was so beautiful, and he really wanted to meet me (and I him believe me!).
It then took two more long hours before we got home and there was my friend, I just looked and smiled at her and we both knew what the other one thought.
That day was the birthday of Tezz mother and their "junkie friends" was there, she turned 34,  but looked like 54 then, (as the other death eater said)she smokes 1 ½ package at that time .. Then disgusting guys who stared at us and I don't have enough words for them.
Tom called and wanted to talk to me, which I just ran away and didn't want to talk. I was not prepared to talk to him like that over the phone and he wouldn't talk to a stranger :S.. (Something I now regret that I didn't do) .. This happened in June ..
I went home and could begin practicing for my drivers licence, then I get a call in the end of June that her friend had died ..

// Death Eater 1

Inga kommentarer: