torsdag 27 januari 2011

Helvete

När jag hade vart nere mina dagar så åkte jag hem, det var i Februari.. Hon berättar att hon har en kompis, vars pappa är en tysk tv-producent.. Hon berättar sen att hon och 4-5 kompisar får följa med ner och vi ska få intervjua Tokio Hotel! Det var som en skänk från ovan tänkte jag i mitt huvud. Det vår någon gång mars-april som hon ringde till mig och berättade detta för mig, jag jobbade i stallet och kommer ihåg dagen utan som om det vore igår.. Jag började genast att prata med min nuvarande soulmate och vi målade upp vad vi skulle ha på oss och hur vi skulle vara.. Vi skulle åka den 28 juli 2009..

// Dödsätare l

When I had been down a few days I went home, it was in February .. When  I got home she told me, that her friends father was a German television producer .. She tells me later that she and 4-5 friends can come along down and be able to interview Tokio Hotel! It was like it was sent from above! It was sometime between March to April as she called me and told me, I worked in the stables and remembered that, like it was yesterday .. I immediately started talking to my current soulmate and we painted up what we would wear and how we would be .. We would leave July 28, 2009 ..

// Death Eater 1

Inga kommentarer: