torsdag 27 januari 2011

Voldemort's headquarters

Jag skulle hem till Tezz för första gången (nu skriver jag vad JAG SÅG OCH KÄNDE i målande form) i Juni 2009. Hennes mamma fick möta upp mig
eftersom hon och min Soulmate var ute och handlade. Mamman hämtade mig och hon bor på ettan med en liten liten balkong så vi gick
in genom den till storarummet. Min första tanke var "Varför har inte jag blivit informerad om att detta inte är ett hem utan ett källarförråd?"
Ja dem hade kunnat vara med i Rent hus på Tv. Familjen är Hoarders eller Hamstrare som vi säger på Svenska.
Jag behöll skorna på och ställde mig i hennes rum. Söndriga posters klädde väggarna, tre söndriga oklädda sängar stod i rummet
tillsammans med en byrå som höll på att förfalla.
Efter att kollat på Tv i deras dammiga vardagsrum i två timmar kom dem äntligen och då fick jag reda på att mamman fyllde
34 år. Under dem två timmarna jag väntade hade hon rökt 1½ cigarettpaket så inte såg hon ut som 34 år!
Tezz grillade hamburgare och jag var allvarligt talat rädd att jag skulle bli magförgiftad!
Vänner kom och gick in i storarummet genom balkongen som om det vore ett vänterum. Kedjerökande och cider stod på listan
och alla betede sig aspackade -.-
Det är inte många av hennes nuvarande vänner eller överhuvudtaget som hälsat på hemma hos henne. Fåtal är det och jag är en av dem. Ni vill inte veta hur ett sådant hem luktar. Mina ögon tårades och jag gick ut på gården hela tiden.

Jag minns inte om det var samma dag eller nästa dag men Tezz pratade i telefonen på tyska och sedan sa hon att Bill ville prata med
mig men jag nekade. *Dumt nog*. *Edit, detta hände nästa månad*

Sedan berättade hon mer om intervjun ink. vistelsen.


*Jag skulle dela rum med Bill. (Visst fan vill han dela rum med en främling)
*Äta middag med Bill. (Visst fan vill han äta middag med en främling)
*Vara tjejmodell för en photoshoot med tvillingarna.
*Racesamla ihop kläder etc gratis i ett köpcentrum som pappan ägde.
*Tävla i simning med Tokio Hotel.
*Gå på hotellets spa med tvillingarna. (Radisson blue i Berlin)


Har säkert glömt lovord men det kommer mer med tiden!
Dem andra småungarna som skulle med blev dissade eftersom Tokio Hotel INTE är pedofiler =)

Vid detta laget hade hon visat tvillingarna bilder på oss och dem tyckte vi var assnygga *Drool* !!! För hon var kompis med Tom. Hon hade träffat han Backstage 2005 i Tyskland. Och dem klickade direkt! Min tanke var att kunde han vara vän med henne ska jag nog också stå ut =)
2-3 veckor innan den trevliga resan dog Tezz's kompis i cancer och begravningen skulle vara den 28 Juli... ajaj hur ska detta gå?

// Dödsätare ll

*Skriver om början av de inlägg som försvann imorgon.

(Google translation)
I would be going home to Tezz for the first time (now I write what I saw and felt in graphic form) in June 2009. Her mom had to meet me up because she and my Soulmate were out shopping. The mother picked me up and she lives at floor one with a tiny balcony so we went
through to the livingroom. My first thought was "Why have I not been informed that this is not a home but a basement?"
Yes it could have been with the "Hoarders" on TV. The family are literal hoarders!
I kept the shoes on and went to her room. Torn posters dressed the walls, three broken uncovered beds stood in the room together with an agency that was about to expire.

After watching the TV in their dusty living room for two hours finally they got home and I found out that the mother turned 34. During those two hours I had waited, she had smoked one and a half pack of cigarettes so she did not look like 34 years!
Tezz barbecued hamburgers and I was seriously afraid that I would be foodpoisoned!
Friends came and went into the livingroom by the balcony as if it were a waiting room. Chain-smoking and cider were on the list and all behaved drunk -.-


There are not many of her current friends, or at all who's visited her house. A few have and I am one of them. You do not want to know how such a home smells. My eyes teared up and I went out in the yard all the time.

I do not remember if it was the same day or next day but Tezz talked on the phone in German and then she said that Bill wanted to talk to me but I refused. * Foolishly *.

* Edit, this happened the next month *

Then she told me more about the interview ink. stay.

* I would share a room with Bill. (Sure the hell he wants to share a room with a stranger)
* Eat dinner with Bill. (Sure the hell he wants to have dinner with a stranger)
* Be female model for a photoshoot with the twins.
* Race Collect clothes etc for free in a shopping center as the father owned.
* Compete in Swimming with Tokio Hotel.
* Go on the hotels spa with the twins. (Radisson blue in Berlin)


I've Probably forgotten praise but it will be more over time!

The remaining little girls who would go too got dissed, huh as Tokio Hotel are NOT pedophiles =)
By now she had showed the twins pictures of us and they thought we were smoking hot * Drool *!

Because she was a friend ofTom. She had met him backstage in 2005 in Germany. And they clicked right away! My thought was that if he could be friends with her, I'll probably also put up with her =)

2-3 weeks before the pleasant trip Tezz's friend past away in cancer and the funeral would be July 28 ... ouch how will this go?

Inga kommentarer: