söndag 30 januari 2011

My name is Angel

(Jag är lite före Dödsätare ett nu med vår kära livshistoria men det hinner hon ikapp snabbt ;)

OMG lilla JAG är bjuden på Bill&Toms 20årsdag ! :|

Det var iallafall vad Voldemort lovade. Bill var nu så kär i mig att han inte kunde sova eller äta.
Hans ensamma tider var slut =)

Nästa dag hade vi varit på The Studio där man kan bli sminkad och ta bilder som man sedan köper.
Voldemort sa några månader senare att hon köpt alla våra bilder och gett till tvillingarna.
Yeah right! Dem kostar 1000 Euro!

Veckorna gick och jag skulle till Stockholm. Dagen innan hängde jag med Voldemort. Hon sa att hon hade tagit en helikopter som hämtar henne till Tyskland för den tyska pappan behövde hjälp under natten.
Nu är det såhär att en helikopter är inte tyst av sig och jag hade kunnat se den från mitt fönster.
Iallafall så babblade hon på om det och jag lyssnade och spelade "blown away" =D Vi gick in i en liten skoaffär för hon ville handla skor.
Låt mig säga er att shoppa men den ondskefulla tjejen vill man inte. Du brinner hellre i helvetet (som hon kommer göra sen).
Hon hittade ett par skor som hennes mamma vägrade betala eftersom dem lever på socialbidrag. Då började hon gapa och tjura i butiken
och dem fick även ha öppet 30 min övertid för hon skulle få skorna.

På natten där så får jag ett sms på engelska. Det är Bill. Han ville ringa mig men Tezz stoppar det och säger att jag kommer svimma.
Ja det var väl lika bra eftersom hon inte kan imitera hans röst precis. "Bill" frågar hur jag mår och när jag ska komma till Tyskland.
Jag svarade med att han kan ju be någon med helikopter hämta mig. Han är miljonär, hur svårt är det att träffa tjejen han är kär i?
Sedan berättar han att han kallar mig för "Angel", eftersom jag är hans ängel från ovan =')

Nästa dag är jag i Stockholm och Tezz ringer oss från tvillingarna hus medans vi sitter och kissar och bajsar. Hon säger att det är fest och att Tom slängde Georg i poolen (som vi nu vet hade dem ingen pool!) Det skreks i bakgrunden med hög musik. Plötsligt hör vi Tom skrika och vi blir lite ställda (han har en väldigt orginell röst man inte tar miste av)..

"Jag har er på högtalare så dem hör er nu!"
*Kniper igen kissestrålen*
"Ehh, öhh, ehh?"

//Dödsätare ll

(I'm a bit before Deatheater one now with our dear life story but she'll catch up quickly ;)

OMG little I are invited to the Bill & Tom 20th bd party! : |

It was what Voldemort promised. Bill was so in love with me he could not sleep or eat.
His lonely times was over =)

The next day we had been at The Studio where you can get makeup and take pictures which you then buy.
Voldemort said a few months later that she bought all our pictures and gave to the twins.
Yeah right! It costs 1000 Euros!

Weeks passed and I was going to Stockholm. The day before I hung out with Voldemort. She said she had taken a helicopter to get her to Germany for the German father needed help during the night.
Now it's like this: a helicopter is not quiet by itself and I could see it from my window.
At any rate, she babbled on about it and I listened and acted "blown away" = D

We went into a small shoe store because she wanted to buy shoes.
Let me tell you that you DO NOT want to shop with this evil little fat girl. You'd rather burn in hell (as she will do later).
She found a pair of shoes that her mother refused to pay, as those living on social assistance. Then she started shouting and sulking in the shop and it got even stay open 30 minutes of overtime just for her to get the damn shoes.


On the night there, I get an text in English. It's Bill. He wanted to call me but Tezz stopped hime and said that I will faint.
I guess that's just as well because she can mimic his voice exactly. "Bill" asks how I feel and when I'll come to Germany.
I answered that he could ask someone with a helicopter to pick me up. He is a millionaire, how hard is it to meet the girl he's in love with?
Then he says that he calls me "Angel", because I am his angel from above = ')


The next day, I am in Stockholm and Tezz is calling us from the twins house while we sit and pee and poop. She says it is a party and that Tom threw Georg into the pool (as we now know they had no pool!), it shouted in the background with loud music. Suddenly, we hear Tom screaming and we get a little covered (he has a very orginell voice is not mistaken by) ..

"I have you on speaker so they can hear you now!"
* Squezzing the pee back *
"Ehh, Ohh, ehh?"


//Deatheater ll

Inga kommentarer: