torsdag 3 februari 2011

Will you meet me on the other side instead?

Ett random inslängt inlägg (men väldigt viktigt för framtida inlägg) eftersom jag inte minns när detta skedde men definivt då det inte var många veckor kvar till Humanoid skulle släppas, dock hade vi fans inte fått veta hela setlistan utan bara hört ett par låtar som läckt ut.

Voldemort säger att Bill har skrivit ett par låtar till oss tjejer =) En är Love and death och den andra Forever now. Men den viktigaste låten där Bill nämner mitt namn "Angel" skulle jag få leta upp. Frenetiskt letar jag och hittar låten Down on you men det var inte den, jag fortsätter leta som en galning och
tillslut hittar jag den.. Phantomrider. Idag allas älsklingslåt som man låter tårarna dansar nerför kinden till =') Kunde han bli mer romantisk? Nej, oh gud vilken vacker låt det är.

//Dödsätare ll

(Google translation)
A random post (but very important for upcoming posts) because I do not remember when this happened but definitely when it was not many weeks away from the Humanoid would be released, however, we fans not been told the whole setlistan but only heard a few songs that leaked.

Voldemort said that Bill has written a few songs for us girls =) One is Love and Death and the other forever now. But the main track where Bill mentions my name "Angel" I had to look up. Frantically looking and I found the song Down on you but it was not the right song, I continued to look like a madman and
in the end I found it .. Phantomrider. Today everyones favorite song as you let the tears dance down the cheek = ') Could he be more romantic? No, oh god, what a beautiful song it is.

//Deatheater ll

1 kommentar:

Steffie sa...

HAHHAAHA (Y) kolla in min blogg också: fuckth.blogg.se