måndag 14 februari 2011

8 september 2009

Detta är en dag jag aldrig kommer att glömma, både på gott och ont, mest det goda då men det är det inget tal om här i denna blogg..

Det började redan den 6e september då det var tre tjejer som frågade om dom fick komma och sova hos mig, då Tokio Hotel skulle till Stockholm för att promota sin senaste skiva "Humanoid".. Visst fick dom göra det och dagen efter så åkte vi till centralen för att hämta upp dom.. Jag var ju såklart väldigt nervös för vad dessa tre fina fräscha flickor skulle säga om; missanpassade, stinkade Voldemort.. När vi var på väg hem så sprang Voldemort in på Pressbyrån för att köpa en flaska Coca Cola.. Jag och dödsätare ll sa strängt nej till henne, för vi hade ingen lust överhuvudtaget att hon skulle bli hyper framför dom som hon precis träffat, men tror ni idioten lyssnade eller?? Ni kan ju säkert lista ut det själva.. Vi står sen på perrongen för att ta tunnelbanan hem till mig, där står vi och tar reda på vem av oss alla 6 gillar vilken kille mest i bandet.. 3 av oss gillar Tom, 2 gillar Bill och Voldemort var ensam med att gilla Gustav.. Så jag retar henne och säger att hon är ute pga det, då börjar hon backa över hela perrongen samtidigt som hon kollar på oss med världens mördarblick.. Resten av oss kollar på henne och jag skäms ju, men skrattar så att jag håller på att dö ändå.. Sen kommer tåget och vi sätter oss ner, Voldemort syns inte till men snart så hör vi tunga steg komma emot oss och det är Voldemort som kommer och nästan springer mot oss, och självklart med telefonen i högsta hugg (!!!).. Jag säger; "tjenare, och hon bara går förbi och jag säger "hej då" lika fort och tjejerna skrattar som dom håller på att dö.. 30 minuter senare så promenerar vi på väg hem till mig och hon springer och fladdrar med armarna i vädret och skriker" WIIIIIEEEE, jag är HYYYYPEER!!".. Vi förklarade då till dom andra 3 tjejerna att hon blir så, så fort hon dricker kolla och tur att dom tog det på rätt sätt för dom började att skratta.. När vi sen kom hem till mig så gick det en stund och sen så ville hon att jag skulle följa med henne och Dödsätare ll ut, men jag kunde ju inte lämna för fan jag hade ju gäster och ni kan ju läsa vad som hände när dom två försvann ut i Dödsätares ll senaste inlägg här nere..

Dagen med stort D kom och vi gick upp väldigt tidigt för att göra oss i ordning, men för Voldemort var det ju inga problem hon kunde ju ta det lugnt då hon använder samma kläder som hon sov i.. Vi åkte först in till NRJ vid Münchenbryggeriet, där killarna skulle medverka först..

Sen bar det av till Sheraton hotell (i Stockholm) där vi visste att killarna skulle vara, och vi tänkte inte lämna försen dom kom ut.. Timmarna gick och runt 3-4 tiden på eftermiddagen så var vi ganska hungriga så jag och två av tjejerna plus Voldemort gick till McDonalds för att köpa mat till folk.. Vi gick dit och hon hade ju itne pengar så hon kunde inte köpa något, men hon sätter sig på golvet bredvid kassorna och viskar tyst till mig och säger att hon pratar med Tom i telefonen.. Jag orkar inte bry mig så jag skakar bara på huvudet och beställde sen maten..

Timmarna gick och nu kom killarna äntligen ut efter 10 timmar väntade, det var över fort och jag brukar inte gråta men nu efter att killarna hade lämnat så sprutade tårarna.. Jag grät i 3 timmar sträck från hotellet ända tills vi kom hem.. Jag hade lust att mörda Voldemort då, för det ändå hon satt och snackade om var att hon hade fått se Gustav och Tokio Hotel, och hon inte kunde fatta det!! (MEN VA FAN DU FESTAR JU MED TOM HELA TIDEN, VARFÖR BRYR DU DIG NU FÖR DIN JÄVLA PARASIT!!??)

När Dödsätare ll och jag satt i sängen så hör man in från andra rummet hur hon bölar klockan 3 på natten till sin mamma i telefon över att hon sett Tokio Hotel IRL nu! Vi kollade på varandra och planerade hennes död i våra tankar..

Vi skrev ju också varsin liten lapp till killarna som vi gav till en tjej som hade vunnit en M&G med killarna, vi hoppas en idag att hon gav dom till killarna!

Jag hade ju också blivit sjuk på kuppen, för jag hade inga kläder och det blåste en del framåt kvällen den 8e september.. Den 9e så skulle både Voldemort och Dödsätare ll hem och jag skulle packa för att åka till Kreta den 10e.. När jag kramar om Dödsätare ll för att lämna dom så känner jag hur det hugger till i bröstet på mig, nu skulle hon in till stan för att slå ihjäl 4 timmar med kära Voldemort!

Inga kommentarer: