söndag 13 februari 2011

Dying in bed

Som jag sa så var Voldemort stressad, nervös och lycklig för denna kvällen.
Vi står utanför Sheraton Hotel hela dagen och kvällen. Vi vägrar lämna stället föräns killarna kommit ut. Lappen vi skrev gav vi en tjej som vann en M&G under livesändningen utanför NRJ. Vi hoppas än idag att hon gav dem lapparna! Kopiorna bär jag i min plånbok tills jag dör.

HERREGUD TOKIO HOTEL KOMMER UT FRÅN ENTRÉN!
Hjärtat bultar men allt jag gör är att le till öronen.
Sedan är allt över. Alla börjar gråta och även jag. Jag gråter hela vägen till tunnelbanan och in till bussen.
Voldemort pratar..
"Fatta vi såg TH!"
"Jag skakar av glädje"
"Nu har du sett din man"
"Du rörde din man!"
HÅLL KÄFTEN INNAN DITT TRYNE BLIR INÅTVÄNT!
Där satt vi i bussen och stortjöt medans hon pratar massa skit och visar inga känslor överhuvudtaget. Hon har bollat med att prata med Tom samtidigt som hon haft panik ifall hon missar dem.
HALLÅ ? RING TOM OCH FRÅGA HAN FÖRFAN FREAK!

När vi väl gått och lagt oss så hör vi genom väggen hur Voldemort stortjuter i telefonen om att hon sett Gustav och Tokio Hotel etc. med sin mamma på andra sidan tråden.
OMFG!

Nästa dag så ska jag åka hem med Voldemort efter att ha varit i Stockholm i 2 veckor.
Dödsätare ett sitter vid datorn och jag har inte stigit ur sängen. Allt är förändrat efter att ha sett killarna irl. Voldemort träder in i rummet och sätter sig på sängkanten och säger att Bill såg mig och tyckte jag var jätte vacker (jag skakar bara jag skriver detta nu).
Jag började stortjuta och tack o lov så var ingen hemma mer än vi tre. Voldemort fortsätter prata medans hon smeker min hand. Jag har inte hunnit vakna utan ligger bokstavlig talat döende i sängen. Solen steker mitt ansikte och huvudet känns som det ska explodera.
Jag hade dessutom blivit förkyld efter att stått ute så många timmar i mindre varmt väder med blåst.

Nån timme senare har jag packat klart mina saker och har inte kommit längre än att jag sitter i trappan och stirrar in i väggen.
Då börjar Voldemort om sitt "tvillingarna såg er och blev ännu mer kära" prat. Jag börjar astjuta igen. Samtidigt så skämdes jag så mycket så jag gömde mitt ansikte in mot väggen. Det gjorde så jävla ont och hennes röst..
*åh!* Kill me with a gun instead.

Och dagen hade inte slutat! Jag var tvungen att ta död på 4 timmar i stan med henne..

//Dödsätare ll

(Google translation)
As I said, Voldemort was feeling stressed, anxious and happy for this evening.

We stand outside the Sheraton Hotel all day and night. We refuse to leave the hotel until the guys come out. The note we wrote, we gave a girl who won a M & G during the live broadcast outside NRJ. We hope this day that she gave them tags! The copies I carry in my wallet until I die.

OMG TOKIO HOTEL COME OUT OF THE ENTRANCE!
My heart is pounding but all I do is smile to my ears.
Since it's all over. Everyone starts to cry and I too. I cry all the way to the subway and into the bus.
Voldemort talking ..
"omg we saw TH!"
"I am shaking with joy"
"You have seen your husband"
"You touuched your husband!"
SHUT UP BEFORE YOUR SNOUT BECOMES introverted!
There we were in the bus and cried while she's talking shit and showing no emotion at all. She has passed the ball to talk to Tom while she had a panic if she miss them.
HELLO? CALL TOM AND ASK HIM YOU FREAK!

Once we had gone to bed and we can hear through the wall how Voldemort big roars into the phone that she had seen Gustav and Tokio Hotel, etc. with her mother on the other thread.
OMFG!


The next day I will go home with Voldemort after having been in Stockholm for two weeks.
Deatheaters one sitting at the computer and I have not got out of bed. Everything is changed after seeing the guys irl. Voldemort enters the room and sits down on the bed and said that Bill saw me and thought I was a very beautiful girl (I just shake while I write this now).
I began to howl and big thank you O God, that noone was at home more than the three of us. Voldemort continue talk while she caressed my hand. I have not had time to wake up but are literally dying in bed. The sun is frying my face and my head feels like it will explode.

I had also caught a cold after that stood out so many hours in hot weather with less wind.

A couple of hours later I had done my packing and sat on the stairs and where just staring into the wall.
Then Voldemort began about her "twins saw you and became even more inlove" speech. I'm starting to cry again. At the same time I felt ashamed so much that I hid my face against the wall. It hurt so damn much and her voice ..
* oh! * Kill me with a gun deprecated.


And the day had not ended! I had to kill four hours in town with her ..

/ / Deatheater ll

Inga kommentarer: