torsdag 10 februari 2011

På väg in till stan igen och Kungsträdgården så fick hon samtal igen av Tom, jag kommer inte ihåg vad hon sa i dom för det var inget viktigt.. Vi gick direkt till kungsträdgården för det var ju där vi skulle mötas! Äntligen skulle jag få möta Tom och jag var så nervös, för jag tänkte ju inte att jag skulle se ut som "hej kom och hjälp mig" första gången vi träffades.. Vi satte oss sen och väntade vid några "järn-hästar" och posade lite i väntans tider..

Nej nu skulle vi helt plötsligt till Gröna Lund för dom var där, Voldemort lyssnade varken på mig eller dödsätare ll när vi kom med förslag om hur vi skulle göra istället för att vi skulle springa runt halva jävla Stockholm för att leta, vi fick också reda på att Gustav var med för han körde bilen.. Aja då tog vi och åkte buss till Gröna Lund då och tänkte att nu ska det äntligen ske.. Vi satte oss vid en trappa och telefonen ringde, hon pratade engelska/tyska (:S wtf liksom) och vi uppfattade tillslut att dom var påväg hit, tiden gick men dom kom aldrig.. (Under den tiden så hade jag gått och kollat i varenda fan bil vid Skansen och Voldemort hade sagt att dom hade sett mig hjulat!! -.-) Sen fick jag uppdrag att gå runt hela parkeringen som finns vid Gröna Lund, för att hon sa att dom var nere vid vattnet.. Kommer tillbaka till dom och nu så säger Voldemort att dom är tillbaka vid Kungsträdgården, jag skriker ut "VAD I HELVETE" och börjar sen gå tillbaka med dom andra två dit..

Jag orkar inte skriva så mycket mer vad som hände, för att det dom dödsätare ll skrev för några inlägg sen är precis så som jag upplevde det också!! Hon var verkligen inte värd mycket den kvällen, PISS OFF var vi när vi åkte hem sen!

// Dödsätare l

Inga kommentarer: