tisdag 22 februari 2011

Is this a miracle?

19 September, exakt en månad innan Bill ska hämta mig ^^ är han och Tom i Malmö! På Radisson Blue Hotel för att snacka ihop sig med Voldemort.

Jag sitter vid datan och plötsligt (ja det ordet förekommer ofta) får jag ett sms av Voldemort.. vad kan klockan vara.. kanske 22:00.. där hon skriver att Bill är i mitt område och försökt ringa mig. Han hade stod nere vid min port! OMG! Ringa mig ?? Mirakel eller mirakel?

Vänta nu.. vadå ringa? Jag hade inte fått några samtal.. och det roligaste var att Voldemort sa att fans hade sett Tom i Entren på hotellet så han kunde inte gå ut och Bill kunde inte komma in :/ Det första jag gjorde var att kolla forumet för det hade hamnat där innan du ens hinner andas in..

Nästa dag fick jag sms:a med Bill och han var lite ledsen att jag inte fick fram svaren etc.
Nästa dag igen så var Voldemort hos tvillingarna på kvällen och vi chattade. Tom hade ringt Gustav och tvingat få dit honom så Voldemort kunde få träffa sina stora kärlek.. man ba: eh vadfan har du inte träffat han?:S XD Iallafall så kom Gustav och Voldemort fick sådan panik att hon låste in sig i Toms garderob. Tom skrev till mig och bad mig få ut henne ur Garberoben eftersom Gustav fick vänta.
Tystnad..

Voldemort kommer tillbaka lycklig av att fått träffa Gustav och vad blir jag? Så pisse arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Chattar jag med en femåring eller? Ja.

//Dödsätare ll

Inga kommentarer: