onsdag 13 juli 2011

Sickness and pain.

När Phantomrider var dags att spelas under konserten vände Voldemort sig mot mig och viskade att det var min låt nu..
Jag blev rasande..
..när Tom slängde ut sin handduk senare så bråkade och slett Voldemort i den och hon slog emot allt o alla.. jag började slå henne och massa.. fast tror ej hon märkte det.
Sedan åkte hon hem fem på morgonen =) Inte en jävel av oss orkade öppna ögonen och bry oss.

Nästa gång vi sågs var i April när Dödsätare ett kom ner. Relationen mellan oss var sliten och rätt stel vid detta laget.
Jag kommer inte ihåg så mycket mer än att vi var med en tredje tjej och jag inte ville träffas. Dem fick be och böna för att få ut mig. Sista dagen Dödsätare ett var på besök gick jag motvilligt hem till Voldemorts residence eller rättare sagt stinkvilla. Innan man går in genom dörren tar man ett stort andetag och dyker in i mörkret.

3 dagar senare låg jag i nån slags koma. Jag hade migrän, stresssymptom och ALLA mina ticks var tillbaka. Jag låg sängbunden i en vecka men jag blev inte frisk förän 2 månader senare. Allt för hennes JÄVLA DAMMPISSHELVETES RÖKFYLLDA KVALSTER HEM!

//Dödsätare ll

Inga kommentarer: