onsdag 13 juli 2011

FB relationship

Något som ska vara emellan förra inläggets 2 historier är den 14 Mars 2010.
Voldemort sa att vi skulle hänga på Tokio Hotels Turne efter Stockholm men gjorde vi det? Nej.
Hon ignorerar sina egna lögner efter ett tag eller så glömmer hon ordningen. HAHA åh hon sa att jag skulle sjunga tjejens del i Geisterfahrer med Bill i Paris. Jag skulle ha vitt på mig och kommer ner från en gunga från taket.. oh så fint, kommer ni ihåg det? ^_^

-.-

Iaf 14:one.. Voldemort frågar om det är O.K att Bill addar min facebook? eh ja det är det väl?
Bill addar min fb och vi chattar. Han sa bl.a att han skulle flyga mig till honom direkt efter turnen och att han såg mig i Sthlm etc.
Jag går in på Voldemorts fb och kollar hennes pm. Bill hade frågat henne där.. hm okej går hon in på sin fejkfb för att fråga om lov på sin riktiga? haha!

Idag finns inte Bill facebooken kvar men Tom finns kvar. Vi har länkat den längre bak =)

Nästa inlägg är när Jag, Voldemort och en gemensam vän följer med som stöd när Voldemort söker in till Idol (med den riktiga juryn) fast om jag ska skriva om det vet jag inte... ska jag?

//Dödsätare ll

Inga kommentarer: