onsdag 13 april 2011

Lägg ner

Det här är fan sista gången jag förklarar till dig din uppblåsta sengångare. Du fattar inte ironin i bloggen om man inte skriver i punkt och pricka. "Bill och Tom hoppade i våra sängar" tar du fan på allvar mongo.

Försvara du våran "bästa vän" som du aldrig träffat eller varit hemma hos. Om du chattat med henne vilket jag har för mig så var hon nog världens goaste och trevligaste. Ja? Det tyckte vi osså.
Men hört talas om att vara äckligt trevlig för att få vänner?

Jag är/var aldrig otrevlig mot folk tills efter Tezz bröt ner mig mentalt. Jag tänker inte ta skit mer!
Har aldrig varit otrevlig mot dig heller lilla damen men du har aldrig tagit min sida även om jag stöttat dig i dina fjantiga killproblem -.-
Ge dig och gå vidare, det är inte ens ditt problem.

Tack och hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Emilia sa...

Vafan menas med dödsätare och blabla :S